Lola
-
about 5 years ago
Alweer een hele fijne en gezellige behandeling gehad bij Hezja! De 6e behandeling en al bijna haarvrij :) kan niet wachten op de overige diensten die jullie in het salon nog gaan aanbieden. Ik ben in ieder geval van de partij! 😁
Zakia
-
about 5 years ago
Foteini - Ioanna
-
about 5 years ago
Yazan
-
about 5 years ago
Andrea
-
about 5 years ago
I’m almost done. Really great results. Thank you Rita 😊
Femke
-
about 5 years ago
Excellent service from Rita
Aurora
-
about 5 years ago
Αlexandra
-
about 5 years ago
Manou
-
about 5 years ago
Great treatment, great service!
Andrea
-
about 5 years ago