5.0
based on 443 reviews
Lola - about 5 years ago

Alweer een hele fijne en gezellige behandeling gehad bij Hezja! De 6e behandeling en al bijna haarvrij :) kan niet wachten op de overige diensten die jullie in het salon nog gaan aanbieden. Ik ben in ieder geval van de partij! 😁

Zakia - about 5 years ago
Foteini - Ioanna - about 5 years ago
Yazan - about 5 years ago
Andrea - about 5 years ago

I’m almost done. Really great results. Thank you Rita 😊

Femke - about 5 years ago

Excellent service from Rita

Aurora - about 5 years ago
Αlexandra - about 5 years ago
Manou - about 5 years ago

Great treatment, great service!

Andrea - about 5 years ago